duminică, 20 septembrie 2009

Filme

Tuturor ne plac filmele, mai mult sau mai putin, ca e comedie, film de groaza, actiune, comedie romantica. Dar mie imi place aproape orice film. De aceea de azi va voi da detalii despre filmele mele favorite si vi le recomand si voua.

Primul film pe care vi-l recomand si care pe mine m-a innebunit este Twilight, un film facut dupa celebra carte a autoarei Stephenie Meyer. Seria de succes Amurg a spart toate touprile iar filmul a primit multe premii. Un film despre care la inceput am comentat ca e stupid, dar numai cand am vazut Trailer-ul mi-am zis: „Trebuie sa vad filmul asta neaparat”. Filmul dupa a II-a carte a seriei, New Moon, s-a terminat de filmat si momentan se lucreaza la al III-lea, Eclipsa, iar al IV-lea film, Breaking Dawn va incepe sa se filmeze in Martie 2010 inainte de aparitia filmului Eclispa.

In film este vorba despre o familie de vampiri si Bella o nou venita in Forks care sta cu tatal ei, dupa un timp il cunoaste pe Edward un vampir vegetarian care de abia i poate rezista sangelui ei.
Aici puteti vedea trailerul oficial, dar din pacate nu am putut sa-l pun pe blog :(
--------------------------
Cum ajungeti la Trailerele Twilight: Video---Twilight
Tot acolo vor fi trailere si din New Moon al II-lea film al seriei pe care eu il astept cu nerabdare(si nu doar eu)
http://www.newmoonthemovie.com/worldoftwilight/

Niciun comentariu: