sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Maitreyi?

Uite ca am inceput si eu sa citesc Maitreyi de Mircea Eliade, dar nu din proprie initiativa, ci pentru ca trebuie la scoala. Dupa ce am auzit din stanga si din dreapta ca e frumoasa cartea, am zis "sa vad eu cat e de frumoasa".

Sincer, dupa 2 capitole m-am plictisit. Am lasat cartea deoparte cateva saptamani... pana ieri, cand am pus din nou mana pe ea si am continuat. Capitolul 3... apoi 4 si numai ce vad ca sunt la cap 6 :|. Atunci am zis "binee, uite ca m-a prins si pe mine cartea" :X Merita citita ;)

5 comentarii:

Paula spunea...

indeed:) sa citesti si "Dragostea nu moare" raspunsul lui Maitreyi

Laura-Maria spunea...

recunosc k nu am terminat niciodata cartea...adica am sarit peste cateva capitole,nu am vrut sa citesc niste lucruri care stiu k ar fi durut dak mi se intamplar mie...oricum respect,chiar este o carte aparte....stiu k am postat pe blog comentand un citat al autorului despre carte,se potrivea cu unele chestii in care credeam si ink kred:D
so,Maitreyi-respect!!!:X

Anduta spunea...

ai cumva Dragostea nu moare niciodata in format pdf Paula?:X
sincer,mie mi-a placut Maytrei,si este singura carte care am citit-o din obligatie si mi-a placut,ba mai mult,am plans la final:X
eu zic ca merita citita!:)

Anonim spunea...

E cartea care sincer pe mine m-a marcat. Am fost atat de fascinata de felul in care a povestit intamplarea Eliade, incat m-am trezit ca iubesc sa scriu si eu orice, fie un articol, fie o poveste, orice! Si sfatuita de o prietena am inceput sa particip la tot felul de concursuri, iar rezultatele bune nu se lasa asteptate ;)

Anonim spunea...

apropo fetelor...ati citi "ION"? La asta am plans mai ceva ca la maytrei :)))