luni, 23 noiembrie 2009

Te Port In Mine

La inceputul anului scolar doamna profesoara de religie ne-a citit o poezie. O poezie care m-a facut sa lacrimez. Azi aducandu-mi aminte de ea am cautat-o pe internet si am gasit-o. Poezia se numeste: "Te port in mine" si e scrisa de Zorica Latcu.

Te port in suflet, ca pe-un vas de pret,
Ca pe-o comoara-nchisa cu peceti,
Te port in trup, in sanii albi si grei,
Cum poarta rodia samanta ei.
Te port in minte, ca pe-un imn sfintit,
Un cantec vechi, cu crai din Rasarit.
Si port la gat, nepretuit sirag,
Stransoarea cald-a bratului tau drag.
Te port in mine tainic, ca pe-un vis,
In cer inalt de noapte te-am inchis.
Te port, lumina rumena de zori,
Cum poarta florile mireasma lor.
Te port pe buze, ca pe-un fagur plin.
O poama aurita de smochin,
Te port in brate, horbote subtiri,
Manunchi legat cu grija, fir cu fir.
Cum poarta floarea rodul de cais,
Adanc te port in trupul meu si-n vis.

Niciun comentariu: