duminică, 13 decembrie 2009

Pe La Cinema

Recent s-au difuzat la cinema-ul din orasul meu filme gratis timp de 2 saptamani eu afland abia in ultimele zile. Asa ca mi-am propus sa dau o fuga la cinema si sa ma uit la un film. Am prins un film cu mirese, care se numea "Razboiul Mireselor". Era vorba de 2 prietene care vroiau sa se casatoreasca in iunie la Plaza. Ambele au fost cerute in casatorie, dar doar una dintre ele era fericita. Ambele au reusit sa isi fixeze o data in care sa se casatoareasca la Plaza in iunie. Una dintre ele pe data de 6, iar una pe 27. Dar la cea de pe 27 i s-a luat locul. Iar cele 2 prietene sau certat pentru data de 6. Pana la urma ambele si-au fixat nunta pe data de 6, dar doar tipa fericita s-a si casatorit. Iar cealalta si-a gasit alta pereche. Chiar va recomand acest film, va veti distra copios.
-----------------------------
Mai jos puteti vedea cateva poze, click pentru marire.

Niciun comentariu: