miercuri, 25 august 2010

Visele si nu doar atat...

Acum 2 nopti am visat ceva foarte ciudat si infricosator. Eram intr-un loc fara cladiri, fara verdeata, unde totul era negru si era ca un fel de ritual in familie nu stiu prea bine ce sa intamplat in acel cosmar pentru ca mam trezit foarte speriata. O fata din familie (care defapt era Dakota Fanning) zacea moarta intr-o balta de sange.

A fost foarte ciudat, iar noaptea trecuta am cautat pe google "interpretarea viselor" si am gasit un site foarte interesant. [:x] Care nu e doar cu vise... e si cu Viata anterioara, ghicitul in cafea, horoscop, semnificatia numelui, superstitii, bioritm si chiromatie.

Despre Horoscop gasesti o multime de lucruri pe google si chiar si la Tv, la fel si despre Superstitii.
Despre Semnificatia numelui poti gasi carti. Iar despre Viata Anterioara si Chiromatie am citit prin intermediul bibliotecii. Cat despre Bioritm nu stiu multe, aproape nimic + ca mie greu sa inteleg care e faza cu el.
Iar despre Vise din nou as putea gasi carti la biblioteca insa internetul e doar la un clik distanta.

E si cu toate aceste lucruri pe care le stiam deja, am gasit un lucru care mia atras atentia si despre care nu am mai citit niciodata, Ghicitul in Cafea.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro