duminică, 14 noiembrie 2010

10 Cele mai ciudate lucruri la mine

1. In copilarie aveam o prietena imaginara pe nume Alina.
2. As vrea sa stau pe un nor.
3. Cred in reincarnare.
4. Vreau sa pun numele meu unei stele.
5. Cand e luna plina am cel mai linistit somn.
6. Daca dimineata dupa ce ma trezesc ma uit pe geam imi uit visul.
7. Am un caiet de vise, unde imi notez fiecare vis
8. Daca din greseala ma tai, imi sug sangele.
9. Ma intreb cum e sa fi fantoma
10. Am rau de inaltime, dar vreau sa fac Bungee Jumping.

Eh... defapt e un joculet Leapsa ce l-am primit de la Bianca, iar eu il dau mai departe la:
Ela, Ramona, Christine.

9 comentarii:

Christine spunea...

lol ma :))) Alina =))))) ... si eu cred in reincarnare, si vreau sa stau pe un nor si ma intreb si eu cum e sa fi fantoma xD .. iti dai seama, mergem unde vrea muschiul nostru xDD .. si eu am rau de mare chiar daca stau pe litoral :))

*Ioana spunea...

=))) mnoh asta is eu :>

Bianca spunea...

Mijto...wow..faza cu luna plina...mijto.
Si e mijto sa ai prieteni imaginari.Macar asa nu te simti singur ;)
:*:*:*

Unknown spunea...

:)) 2,3,5,6,9 si 10 ma caracterizeaza si pe mine:) lol

elena spunea...

:)))))))))

Unknown spunea...

10 lucruri ciudate la mine:
1.Sunt cea mai singuratica persoana pe care o cunosti
2.As vrea sa stau pe un nor
3.Cred in reincarnare
4.Ascult foarte multa muzica, cel putin 1 ora sau 2 ore pe zi
5.Cand e luna plina, am cel mai linistit somn.
6.Daca dimineata ma uit pe geam imi uit visul
7.Ma pasioneaza tot ce e legat de stiinta
8.Ma inspaimanta necunoscutul
9.Ma intreb cum e sa fii fantoma
10.Am rau de inaltime, dar as vrea sa fac Bungee Jumping
As avea mult mai multe de scris... Dar e un top din 10 asa ca il dau mai departe Dyanei si Liviei.

*Ioana spunea...

avem cv lucruri in comun :))

Unknown spunea...

da:))

Paula spunea...

si eu aveam o prietena imaginara Andreea:))
Si imi doresc un nor al meu...
si vreau sa ma teleportez