luni, 24 august 2009

ADMIN!


Cum a inceput totul?
Fiind fan Twilight intr-o zi am zis ca trebuie sa gasesc pe internet stiri cat mai noi despre Twilight si am gasit. Am gasit un site in luna iunie despre stiri Twilight, am fost foarte incantata ca aveam unde sa citesc toate noutatile despre film, actori, carte...

Alte bloguri:
Peste ceva timp am gasit mai multe site-uri pe care le-am urmarit, dar pana intr-o zi cand am gasit un site care incepuse sa-mi placa, chiar mai mult decat primul site pe care il gasisem. Am contactat-o si pe administratoarea blogului si ...

Prietene
Elena, cu care am ajuns sa ma inteleg foarte bine.
Ba chiar am scris o poezie Twilight Fans si ea a postat-o pe blog. Dupa cateva zile Elena a scris pe blog ca se gandea sa scrie o poezie despre Bella & Edward, iar eu deja incepusem una. Am vorbit cu ea despre acest lucru si ne-am propus sa terminam poezia impreuna.

Noul Admin
Elena a postat pe blogul ei poezia si tot atunci aduse vorba ca e greu sa lucreze doar o persoana la blog, mai ales cand ea lipseste. Si la invitatia Elenei, ieri, am ajuns sa fiu noul administrator al blogului,
http://twilight-hot-news.blogspot.com/
Am fost foarte incantata, dar si ea pentru ca avea un ajutor.

Multumiri
In primu rand ii multumesc Elenei care mi-a postat poezia pe blog si ca m-a invitat sa o ajut cu blogul. Ii mai multumesc surorii mele ca m-a sprijinit in tot ceea ce am facut! Si nu in ultimul rand le multumesc vizitatorilor de pe blog ca si ei la randul lor m-au sprijinit.

Niciun comentariu: