duminică, 9 august 2009

Poezie

De la inceputul lunii martie am inceput sa scriu poezii despre tot felul de lucruri chair si despre dragoste, mai in jos puteti sa cititi una din poeziile mele.Am incercat sa cuprind cat de multe lucruri am putut despre natura. Sper sa va placa.


NATURA

Natura e minunata
Si de mistere-nconjurata.
In iarba mare, acum crescuta
Sunt flori, cam o suta!
Flori foarte colorate
Ce parca-s pictate.
Iar pe cerul azuriu
Este un soare auriu
Care-mi zambeste voios
Si e foarte calduros
Ma-ncalzeste-ntr-una,
Dar eu astept luna
Ca s-o vad stralucind
Si sa adorm privind
Privind stelele frumoase
Si asteptand zorile racoroase.
Iar izvorul sa-l aud
Undeva departe cantand.
Si pasarelele sa-mi cante
Razele de soare sa ma sarute.
Cocorii sa-i vad venind
Sa ma opresc la ei privind.
Lebede sa vad pe un lac
Si sa aud rate cum zic mac.
Si as mai zice mii de lucruri
In special despre fluturi
Despre oceane si mari
Invaluite-ntr-un mister
Ca de la pamant pan' la cer!

Niciun comentariu: