joi, 8 octombrie 2009

Faza de Neuitat

1. Cum sa patesti asa ceva?
Raspuns: Pentru ca nu ai grija pe unde treci!

2. Cum sa te feresti de asemenea lucruri?
Raspuns: Uitate si pe sus inainte sa treci prin acel loc.

Povestea:

Venind de la liceu spre casa si trecand pe langa niste blocuri, eram cu colegii si fiind prea atenti sa vorbim tot felul de lucruri nu ne-am dat seama ce baie vom face in urmatoarele minute!
Am trecut pe sub un balcon si de unde era noi sa stim ca acolo in acel bloc cineva se tine de farse? (sigur o fi fost ceva copil madarit si pus pe șotii). Ei bine si treceam linistiti cand BUF o galeata cu apa pe noi! Bineinteles eu am fost ce-a mai afectata! Si apa nu cred ca era tocmai curata! Fiindca atunci cand miam privit adidasii imi erau stropiti cu o apa murdara. Ce e interesant? E ca nu eram NERVOASA! Dar daca as sta sa ma gandesc cat de murdara putea fi aceea apa, sigur fac cu nevii! Normal dupa ce am ajuns acasa BAIE!!! Dupa care am putut si eu sa zic: Parul meu e stralucitor/ Ca apa dintr-un izvor.


3. Cum sa faci baie fara sa vrei?
Raspuns: Nu te gandi ca pe unde treci o galeata cu apa ti s-ar putea rasturna in cap.

Sfat: Ai grija pe ce terenuri calci!

Niciun comentariu: