duminică, 4 octombrie 2009

O Poezie Nou Nouta


Acum cateva luni am inceput sa scriu poezia „Talentul Johannei”, dar am pierdut din idei si am abandonat poezia. Lasand prima strofa pe o foaie. Vineri cand eram la tara o serie de rime au navalit in mintea mea si asa poezia „Talentul Johannei” si-a gasit continuarea. Insa dupa ce am scris cateva strofe mi-am dat seama ca titlul nu se mai potriveste poeziei si l-am schimbat in „Iubita mea, Cassandra”. Poezia e scrisa din perspectiva unui baiat. Abia sambata am terminat poezia si am realizat ca am scris 13 strofe, poezia fiind cea mai lunga dintre toate.
_______________________

IUBITA MEA, CASSANDRA

1.
Era la palatul tatalui meu odata
O fata foarte talentata
Ii placea sa picteze
Tablouri sa creeze

2.
Si era asa de talentata
Nu mai vazusem o astfel de fata niciodata
Era inalta, subtirica
Soldurile ca de albina, mica

3.
Parul ei in coada prins
Nu era cret, era lins
Culoarea lui, saten deschis,
Iar ochii de-un caprui inchis.

4.
Ochii ei misteriosi
Pareau extrem de prietenosi
Buzele-i rosii si zemoase
Ca doua fructe delicioase
5.
Cand am vazut-o prima data
Nici n-am terminat de clipit
Ca indata m-am indragostit
De Cassie cea talentata
6.
Am intrat cu ea in vorba, putin
Si-a zis incet, sa n-o retin
Am invitat-o la o plimbare
Dar m-a refuzat, nepasatoare.

7.
M-am intrebat cu ce-am gresit
Caci floarea ce i-am trimis indata s-a ofilit
Iar eu fiind politicos
M-am comportat cat mai frumos.
8.
Intr-o zi Cassie in labirint s-a ratacit
Am cautat-o...
Fara sa ma opresc un minut
Si cand am gasit-o...
Prietenia noastra a inceput.

9.
Si impreuna am strabatut
Gradina in lung si-n lat,
Florile le-am admirat
De plimbat nu ne-am saturat.

10.
Iar de la primul sarut
Iubirea noastra a-nceput
Si cand parintii nostrii au aflat
Au fost de acord imediat.

11.
Sarbatoare mare a venit
In palatul cel vestit
Mii de oameni am invitat
Si la nunta noastra au participat.

12.
Iar peste cativa ani, la noi
Barza a venit, cu doi
Doi gemeni minunati
Ce au ramas niste mostenitori bogati!

13.
Dar nu bogati prin lucruri imparatesti!
Ci prin iubire, fericire
Si pace la nesfarsire!

3 comentarii:

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Extrem de supppeerrrr....:X...Thoamne...tre sa scri o crate cu poezi...ejty inscredibila...sfatul meu este sa scri un volum cu poezii...vei avea un mare succes:X:X:X:X

*Ioana spunea...

mda ms mult Mery :X Am deja un caiet de poezii si incet incet le voi posta pe toate :D

Anonim spunea...

Bravo Ioana!!! Chiar mi-a placut! Mult! Te pricepi la versuri, nu ca mine care habar n-am sa leg doua rime :) In orice caz, iti multumesc ca m-ai lasat sa imprumut numele tau favorit pentru eroina mea....acum si tu esti o eroina :)

Te pupic si te imbratisez :)

Lara