duminică, 20 iunie 2010

Imi Amintesc...

1. Cum ma chinuiam in copilarie sa-mi aprind ochiul aragazului, aruncand cutia de chibrite pe jos.
2. Cum ma jucam cu papusile pe treptele scarii impreuna cu prietenele
3. De genunchii pansati la fiecare serbare deoarece la camin nu era saptamana in care nu cadeam. (Si acum mai sunt impiedicata)
4. Cand mi-am ars 3 degete si mi s-a stricat alunita perfect rotunda din cauza cicatricilor
5. Cand m-am taiat in sticla si mi-a ramas o cicatrice de toata minunatia!
6. Cand ma plimbam cu parintii in parc in copilarie, sau cu surioara mea si mancam inghetata in fiecare duminica.
7. Vacantele petrecute la tara!
8. De Sarbatoarea Castanelor
9. Filmele difuzate la Biblioteca Judeteana Petre Dulfu in fiecare vacanta de vara, timp de 2 saptamani.
10. Cartile adolescentei mele (Seria Twilight)
11. Cand m-am pus sa-mi numar cicatricile, 21 la numar.(Exat ziua in care m-am nascut)

Un comentariu:

Marius spunea...

Frumos, chiar frumos sa-ti aduci aminte de zilele din copilarie si de minunatiile petrecute in vacantza sau la difeirte sarbatori. Felicitari!