sâmbătă, 24 iulie 2010

Back!

In sfarsit m-am intors de la tara si pot sa ma bucur din nou de internet! Desi, cu toate ca mi-ar placea sa stau o vara la tara, nu as rezista fara PC [:X].

De luni pana joi am stat la Oarta impreuna cu tata ca sa zugravim o camera. Iar vineri dimineata ne-am indreptat spre Odesti. Desi ne lua cca 20 min sa ajungem de la Oarta la Odesti, de data aceasta ne-a luat 1 ora pentru ca ne-am tot oprit pe la vecini.

La Oarta nu prea s-au intamplat lucruri interesante, inafara faptului ca am scris 2 poezii si miercuri am fost melancolica dupa ce am terminat de citit "Poveste de Iubire"(Love Story) de Erich Segal. Cred ca a fost din cauza sfarsitului tragic al povestii. Vineri a fost putina plictiseala pentru ca nu mai aveam ce carte sa citesc inafara de "Gandeste Cutezator" de Ben Carson. Ca prin miracol MP 3-ul mai avea baterie asa ca am ascultat muzica, insa plictiseala persista.

Asa ca am hotarat sa le fac o vizita vecinilor mei, mai ales ca era si Olivia impreuna cu Catalin. Spre seara am inceput sa ne jucam "Tupu" (unul din jocurile preferate ale copilariei mele :X) pana la 11 noaptea cand era si timpul sa se "imparta pijamalele" ;)). Desi m-am pus in pat pe la miezul noptii nu am putut adormi decat o ora mai tarziu, iar la ora 3 si ceva m-am trezit.

Nu am reusit sa adorm deloc asa ca la ora 6 m-am ridicat din pat, am mers pe terasa si am inceput sa citesc din cartea "Gandeste Cutezator". Abia peste 2 ore a inceput lumea sa se treazeasca, insa ma plictiseam (fara PC, net...). Am dat "neatza" si pe la vecini, iar dupa ce am fost pana la magazin, le-am facut o vizita. Insa am plecat sa pranzesc si putin mai tarziu am reluat discutiile cu Olivia despre carti, reviste scolare, profesori...chestii. Nu trece mult timp si incepe sa ploua! Si inca cum....

Din totdeauna mi-am dorit sa stau intr-o ploaie de vara intr-un tricou si pantaloni scurti, insa cu siguranta mi-ar fi frig, asa ca ar trebui sa ma incalzeasca cineva + ca mie nu prea imi place ploaia, iar daca nu am o ocupatie sau nu am cu cine povesti ajung sa ma intristez din aceasta cauza.

Intamplarea care m-a socat pe mine a fost faptul ca am dormit doar 2 ore noaptea trecuta, acum e 23:00 si  nu ma simt obosita. Dar cu toate astea simt ca am nevoie de un somn.

Bineinteles as mai fi facut alte lucruri insa timpul nu mia acordat aceasta sansa si mai este si timiditatea....

Plec sa pun capul pe perna, poate vine si Mos Ene pe la genele mele.

Niciun comentariu: