marți, 6 iulie 2010

Juramant Twilight

Promit sa-mi amintesc de Bella
De fiecare data cand o sa cad,
Promit sa-mi amintesc de Edward
Oricand sunt plecata din oras,
Promit sa respect toate regulile de circulatie
De dragul lui Charlie,
Promit sa-mi amintesc de Jacob
Cand inima imi este plina de cainta,
Promit sa-mi amintesc de Carlisle
Oricand sunt la Camera de Urgenta,
Promit sa-mi amintesc de Emmett
Oricand in jurul meu e mare forfota,
Promit sa-mi amintesc de Rose
Oricand vad ceva foarte frumos,
Promit sa-mi amintesc de Nessie
Oricand vad parul acela auriu si superb,
Promit sa-mi amintesc de Esme
Cand cineva in jur imi spune ca ii pasa,
Promit sa-mi amintesc de Alice
Oricand sunt la mall si un costum frumos imi iese in fata,
Promit sa-mi amintesc de Jasper
Oricand stomacul meu nu este balonat,
Promit sa-mi amintesc de Volturi
Cand cineva in jur vorbeste despre dominarea lumii,
Da!Promit sa-mi amintesc de Twilight
Oriunde m-as duce
Astfel incat toti sa-mi vada obsesia
Pentru ca stiu ca Twilight-eri stiu!

Niciun comentariu: