miercuri, 22 septembrie 2010

Jocul I

Ieri am primit 2 jocuri de la Bianca de pe blogul Twilight News World.
Regula este sa se raspunda la intrebari prin titluri diferite de piese, dar care apartin unui singur artist/trupa.

La inceput mi s-a parut putin complicat si nu stiam ce artist sa-mi aleg. Am optat pentru Shakira sau Nelly Furtado, dar dupa ce m-am gandit mai bine am zis Justin Timberlake. Dupa ce am ales Justin timberlake mi-am dat seama ca puteam alege la fel de bine si  FloRida sau Britney Spears, insa am ramas la Justin.

Artist ales: Justin Timberlake


1. Esti barbat sau femeie?
Senorita

2.Fa-ti o scurta descriere
Sexy Back

3.Cum te simti?
Summer Love

4. Daca ai putea sa mergi oriunde, unde ai merge?
What goes around, comes around

5.Tu si cel mai bun prieten al tau sunteti:
LoveStoned

6. Cum este vremea?
Cry me a river

7. Daca viata ta ar fi o emisiune Tv, cum s-ar numi?
Love Dealer

8. Relatia ta:
My Love

9. Teama ta:
Dead and gone

10. Motto:
Rock Your Body

La 2 intrebari (Descrie locul unde traieti in prezent si Modul de transport favorit) nu am gasit nicio piesa potrivita pentru aceste intrebari.

Niciun comentariu: