miercuri, 22 septembrie 2010

Jocul II

Iata si al doilea joc. Bineinteles si aici este o regula, dar pentru ca regulile sunt create sa fie incalcate, eu nu am respectat regula si am ales eu piesele ce am considerat ca sunt cele mai potrivite pentru a raspunde la intrebari.
Regula: Pui in Winamp toate piesele pe care le ai, apoi selectezi optiunea "Random" (ordine aleatorie a pieselor). Pentru fiecare intrebare apesi butonul Next si notezi numele piesei ca raspuns.

1. Cum te simti azi?
Heaven -Sexy Girl
2.Care e povestea vietii tale?
Mandy Moore - I Wanna Be With You

3.Cum a fost perioada liceului pentru tine?
Smiley-Love Is For Free

4.O sa te casatoresti vreodata?
Jenifer Rush- Power Of Love

5. Ce te-ar ajuta sa-ti imbunatatesti viata, sa fi fericita?
Mohombi-Bumpy Ride

6.Ce piesa te descrie cel mai bine?
ATC-Around The World

7. Cum te vad ceilalti?
DeepCentral-In Love

8. Ai vreun admirator secret?
Kalomoira- My Secret Combination

9. Ce piesa o sa se cante la inmormantarea ta?
Once Upon a December (Anastasia)

10. O sa ai o viata fericita?
David Tavare - SummerLove

Un comentariu:

Bianca spunea...

Ti-au iesit mijto...si da regulile au fost facute ca sa fie incalcate :)):)). Oricum nu eu am facut regulile asa ca ... le pot incalca si eu.desi pacat ca nu m-am gandit la asta cand am facut jocurile.:)):))
Kiss :*:*:*