luni, 22 noiembrie 2010

E de la febra!

Daca joi eram euforica de la Cola-ul pe care lam baut in ultima saptamana, azi in ora de biologie si de fizica vorbeam complet aiurea, insa de la FEBRA!

Dar nu am facut febra de anu trecut si era vremea sa am ...noiembrie. Bine chiar daca nu e frig, nu am de ce sa ma plang, insa in perioada asta in fiecare an ma prinde o raceala.

Si dupa cum spuneam in ora de biologie nu am scris nimic :|, dar nici nu mai scriu, oricum is aceleasi lectii ca la excelenta! La fizica vorbeam si mai si, orice ziceam ... zici ca eram in delir. Si bineinteles la franceza a trebuit sa ma asculte, slava cerului ca am luat 10 :D la cat is de ragusita nush daca sau inteles prea multe:). Si la mate a zis proful ca imi da un test mai simplu ca sa iau 10, insa mai mult de 8 tot nu iau.

Cum am ajuns acasa am facut patul miam pus laptopul in brate si am astept sa primesc mancarea la pat, ceaiul, algocalmin, parcetamol, lamaie, ceapa! TOT! sa ma fac bine odata :P
He he asta e partea buna:D, caci partea rea e ca simti cat jeg se afla in apa ce curge la robinet, acel miros insuportabil...bleah.

Si in sfarsit simt si eu ca imi revin, incetul cu incetul... am jucat si putin Conquiztador si am si uitat ca la amiaza aveam febra:D

Da si acu nu se poate sa nu ma laud:D
Cand am jucat cu Crissa Conquiztador dimineata am castigat :X

Niciun comentariu: