miercuri, 24 noiembrie 2010

Faza zilei :>

Test la fizica!

Profa: La ex 6 pot fi mai multe variante de raspuns
Eu: Poi le incercuim pe toate 4 (zic eu in gluma)
Clasa: :))
Profa: :) se indreapta spre banca mea cu zmabetul pe buze si scrie pe lucrare -1p
Eu: Ma prapadeam de ras (pe langa ca am stat si m-am uitat la test ca la felul 3 :| si nu mai aveam nici punct din oficiu)  :))
Profa: Ca sa te linistesti

....

Corectarea testului:
Ex 6: Variante de raspuns: a, b, c, d (toate erau corecte)

Bineinteles ma bufnit rasul pentru ca abia atunci mi-am dat seama ca ceea ce am zis in timpul testului in gluma era defapt adevarat si am ramas fara punct din oficiu din cauza asta :)). Insa cu toate astea, nimeni din clasa nu a incercuit toate variantele.

Un comentariu:

Anonim spunea...

:))) =)) deci asta e chiar faza zilei!!!! :)) e mai tare decat orice banc!!:))
citind asta,mi-am inseninat ziua!!!:))))multumesc!