duminică, 19 decembrie 2010

Emoticon-uri?

Recent, am inceput sa-mi doresc semne noi de messenger, cum ar fi, pur si simplu un emoticon care:
*Sa-si faca cruce (stiu ca e ciudat sa folosesti astfel de semne pe mess, insa simt nevoia :)) )
*Care primeste o palma/da o palma (chiar nu pot sa ma rezum la semnul [ x-( ] cand cineva ma enerveaza)
*Sa arate rusinica (asa cum faceau cei de la Carcotasii acum cativa ani)
*Care sa se impuste
*Care sa isi taie venele

Cu siguranta ar mai fi de adaugat, daca mai am idei...adaug.

Poate acum veti crede ca am o minte bolnava, dar cateodata... simt nevoia sa folosesc astfel de semne ;))

2 comentarii:

Paula spunea...

Tuturor ni se intampla:) eu la un moment dat voiam chiar chestii mai complicate, tot felul de priviri dubase si nici nu mai tin minte cate:P dar pentru astea cred ca mai bine folosim webcam-ul:P

*Ioana spunea...

da :))