duminică, 13 februarie 2011

Pentru Maria

Adorm cu tine, ma trezesc cu tine
si totusi vad ca tu lipsesti,
imi umplu gandurile doar cu tine
si aerul comun in care esti,
iar ochii tai sunt ochii mei mereu,
chiar daca esti departe
si buzele pe buze-mi sunt mereu
ca-i dimineata, pranz ori noapte.

Vorbesc si ma gandesc aiurea,
sa te alung din mintea mea
dar nu-mi pot tine-n haturi firea
ce vrea doar amintirea ta.
Te-ascund de ochiul larg al lumii
si spun ca NU, dar este DA,
si vanturi blande-aduc pe raza lunii
povesti soptite cu Maria.

[JOHN CLARE]

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut, Biblioteca Prafuita http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/ te invita sa participi alaturi de echipa noastra pe blog. Fiecare are de castigat. Daca ti se pare interesant esti binevenit si vei primi mai multe detalii.