sâmbătă, 5 februarie 2011

The Mentalist sau Prison Break?

Nici nu stiam ce sa aleg... "The Mentalist" sau "Prison Break". Sunt 2 seriale care mie imi plac foarte mult, insa The Mentalist are continuare, fata de Prison Break, care zic eu trebuia sa se sfarseasca la sezonul 2. Sezonul 3 m-a depasit si sezonul 4 sa zicem ca merge deocamdata...sunt abia la ep 14 din ultimul sezon, pana la sfarsit mai este.


Oricum aceste 2 seriale chiar imi plac, la fel si CSI:NY. Cu "The Mentalist" m-am miscat mai greu, dar cu "Prison Break" am batut recordul! Luni am inceput primul sezon iar maine termin sezonul 4. Adica m-am uitat la 4 sezoane intr-o saptamana, cand la CSI ma uitam un sezon pe saptamana. Bine, adevarul e ca eram si in timpul scolii, dar oricum o neglijam putin pentru serial.

Un comentariu:

DBlack spunea...

sfatul meu , uitate la amndoua..si uitate si la dexter, si la md.house.. daca stii sa iei esentialul din serialele astea , o sa te schimbi extrem :).. o sa ai alta mentalitate.. o sa vezi cu alti ochi lumea.. mentalist te invata multe..foarte multe , md.house te invata sa ai papagal ..prison break te invata cum sa vezi anumite perspective